2 października 2019

Dostawa i zwroty

PŁATNOŚĆ

Zamówienia złożone w sklepie internetowym solstic.pl można opłacić na kilka sposobów:

1. Płatność przelewem bankowym na nasze konto w ING Bank Śląski:

nr konta: 50 1050 1054 1000 0097 1925 1697

dane odbiorcy: AP Consulting Aliaksei Parkalau, ul. Batalionów Chłopskich 79A/78, 01-307 Warszawa

tytuł przelewu: numer zamówienia, imię i nazwisko

Wszelkie dane do przelewu zostaną również przesłane na adres mailowy podany podczas składania zamówienia, po wybraniu opcji „Kupuję i płacę”.

Na płatność oczekujemy 3 dni robocze –  po tym czasie nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.

2. PayU – szybkie płatności.

3.Płatność za pobraniem – przy odbiorze przesyłki.

Warunkiem realizacji zamówienia płatnego przy odbiorze (za pobraniem) jest jego potwierdzenie mailowo lub telefonicznie. Prosimy o przemyślane zakupy!

 

DOSTAWA

Paczki są wysyłane za pośrednictwem:

Kuriera DPD

Przedpłata na konto lub płatność PayU, płatność za pobraniem – koszt 14,00 zł

Przesyłki kurierskie są dostarczane zazwyczaj na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki.

Przesyłki są nadawane po zaksięgowaniu wpłaty koncie. Całkowity czas realizacji zamówienie może wynosić do 5 dni roboczych w zależności od wybranego sposobu zapłaty.

 

ZWROTY

Klient możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

Odstąpienia od umowy można dokonać składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy (patrz Regulamin).

Wypełnione oświadczenie powinno być przesłane na adres: AP Consulting Aliaksei Parkalau, ul. Batalionów Chłopskich 79A/78, 01-307 Warszawa lub droga mailową na adres: kontakt@solstic.pl

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać oddzielnie od odsyłanego towaru. Wszystkie zwracane towary powinny być w stanie nienaruszonym i w zapieczętowanym opakowaniu! Po otwarciu opakowania nie można zwrócić towar ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych.

Zwracane towary powinny być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone na czas transportu.

Klient zwraca towar na własny koszt i ryzyko.

 

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Zwroty prosimy wysyłać Pocztą Polską przesyłką rejestrowaną (paczką pocztową lub listem poleconym) lub kurierem.

Zwracany towar należy odesłać na adres:

Nature’s Sunshine Products Poland Sp.z o.o.

ul.Olkuska 7

02-604 Warszawa

 

REKLAMACJE

 W przypadku reklamacji towaru niezgodnego z umową, prosimy o dokładne wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i odesłania go na adres:  AP Consulting Aliaksei Parkalau, ul. Batalionów Chłopskich 79A/78, 01-307 Warszawa

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy: kontakt@solstic.pl

W Reklamacji Klient powinien podać: swoje imię i nazwisko (ewentualnie firmę), adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia przyczyn Reklamacji oraz sprecyzowane żądanie.

Zaleca się podanie w powyższej wiadomości e-mail jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu Reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Reklamacji przez Usługodawcę.

Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Odpowiedź w sprawie Reklamacji jest wysyłana na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.